18 Ocak 2010 Pazartesi

AKILLI SAKLAMA KAPLARI

Sofradan arta kalan yemekleri tarih ayarlı saklama kabında muhafaza ederek kaç gün saklamak gerektiğini kolayca ayarlamak mümkün. Kullanıcı saklama kabının üzerindeki tarih ayarıyla ister yiyeceklerin saklama kabına konulma tarihini, istenirse de son kullanma tarihini belirleme imkanına sahip. Böylelikle yiyeceklerin ömrünü daha pratik ve doğru bir şekilde takip etmek mümkün olabiliyor



Buzluktan Mikrodalgaya


 Ergonomik tasarımı, canlı renkleri ve kolay kullanımıyla dikkat çekiyor. Üzerinde zaman göstergesi bulunan ürünlerin, mikrodalga fırınlarda da kullanılabilmesi için, üzerlerinde birer hava çıkışı da bulunuyor.


Salata kurutucu ürünüyle de dikkat çeken firma; bu ürünüyle de oldukça iyi bir başarı yakalamış. Merkezkaç kuvvetiyle çalışan ve dakikada 600 devir yapabilen salata kurutucu, sebzelerin üzerindeki suyu ve tozu deliklerden kabın altına alıyor. Böylelikle yeşillikler yıkandıktan sonra çürümemesi için salata kurutucuyla kurutulduktan sonra uzun ömürlü olarak saklanabiliyor.






5 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım hepsi harika bunların.Ayrıca çok şık ve kullanışlı.

Ben üçgen kasede meyva sundum

ayrıca salatalarda hoş durucam porselen gibi görünümü valla :D

deniz dedi ki...

evet meloşum bende salata sundum üçgen kasede çok hoş sülahisi hiç plastik gibi değil babam cam sandı çok kaliteli

fatoş dedi ki...

çok güzel ve kaliteli görünüyorlar. renkleride çok cici..

özellikle sebze kurutucusuna bayıldım ben.. teşekkürler üçsan plastik...

deniz dedi ki...

gerçektende çok kaliteli hemen almanızı tavsiye ederim

ESMANUR dedi ki...

ilk defa duydum böyle kapları çok güzel valla.helede benim gibi unutkan biri için :)