11 Şubat 2010 Perşembe

renkliler için leke sökücü-YAĞ ÇÖZ


RENKLİLER İÇİN LEKE SÖKÜCÜ
Renkliler ve beyazlar için güvenli bir leke çıkarıcıdır.


Renkli çamaşırların renklerini ilk günkü gibi yapar, soldurmaz.

Beyazlar içi güvenli bir beyazlatıcıdır.

Halı temizliği içinde mükemmel sonuç alınıyor ben hep bu ürünü kullanıyorum sizede tavsiye edebileceğim nadir ürünlerden biri.....


dün akşam aspratörümü bu mükemmel ürünle temizledim pahalı ürünleri çok kullandım hem sonuç alamadım hemde ellerimi yıprattı klorak yağçöz sprey kullanımıyla hem kolay hem pratik inanın tek fıs yetti 2 dk bekledim ve ıslak bezle sildim

size birde pratik bilgi vereyim ......

malum ev hanımlarının işi tencere tava tencere dipleri ,iç-dış yüzeylerine takmış durumdayım ben en iyi temizliği buldum ama telsiz ovmadan ilk günkü gibi oluyor ....


tencere -tava -çaydanlık (çelik)
susuz ocakta ısıtıyorum sonra neresi lekeliyse klorak yağ çöz döküyorum sonra bulaşık beziyle yıkamanız yeterli ayrıca yanmış lekeler içinde oluyor...





4 yorum:

Adsız dedi ki...

ev temizliğinde çok dikkat ettiğim bir konu bu ürünleri en kısa zamanda deneyeceğim

Özlem E. dedi ki...

çok güzel gerçekten muhakkak denemelisiniz:)))

Unknown dedi ki...

kabak tatlısına bayılırım tahinli daha da leziz olur eminim deneycem ilk fırsatta:)))

Unknown dedi ki...

şapka kurabiyeler çok şeker yaaaaaaaaaa senin gibi hemen yapma lazım canım istedi falla:)