30 Temmuz 2010 Cuma

BAYILDIM BU PASTAYA PALVOLA PASTA


NETTE DOLAŞIRKEN GÖRDÜM ÇOK BEĞENDİM EN YAKIN ZAMANDA YAPMALI VE AFİYETLE YEMELİYİM DEDİM KENDİ KENDİME VE SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM (ALINTIDIR)



Pavlova Pastası
Malzemeler:
Pandispanya:
1 poşet Dr. Oetker Pandispanya Un3 yumurta10 yemek kaşığı su1 çay bardağı öğütülmüş antep fıstığı
Krema:
1,5 su bardağı süt4 çay kaşığı nescafe1 paket Dr. Oetker Vanilinli Pasta Kreması40 g sütlü çikolata rendesi
Üzeri için:
2 yemek kaşığı öğütülmüş antep fıstığı
Hazırlanışı:
Pandispanya: Pandispanya unu yumurta, su ile 7-8 dakika çırpın. 1 çay bardağı antep fıstığını da ilave edip iyice karıştırın. 26 cm çapındaki kalıba dökün ve pişirin.
Elektrikli Mini Fırın: 160°C (önceden ısıtılmış)
Turbo fırın: 160°C(önceden ısıtılmış)
Pişirme süresi: Yaklaşık 35-45 dakika
Soğutup enlemesine ikiye kesin.
Krema: Sütü ılıtın, içinde nescafeyi eritin ve buzdolabında iyice soğutun. Daha sonra bu sütle pasta kremasını 2-3 dakika çırpın.
Pandispanyanın alt patının üzerine nescafeli kremadan sürün ve çikolata rendesi serpin. İkinci patı kapatın ve pastanın tamamını kremayla kaplayın. Üzerini kalan krema, antep fıstığı ve çikolata rendesi ile süsleyin

Hiç yorum yok: